hejsan

Tjohopp.
.
Nu var det ett tag sen sist jag skrev nåt. Har inte haft så mkt att förtälja. Renoveringen är på god gång, det har målats och näst upp blir tapeterna. Sen så ska det dras kablar till tvn m.m. SEN kan soffan komma och resten av möblerna. Då är vi färdiga.. Jag längtar.

Sen så har vi även bytt ut alla innedörrar från pissegula till vita vilket lyfte lägenheten.  Så fint.

På jobbet så är det snart dags för mig och mitt prov till superanvändare. Det kommer att bli nervöst då jag ska lära våran super superanvändare. Han ska vara elev som inte kan nåt, men en massa frågor i alla de varianter kommer säkert från den munnen. OJOJOJ.  Han hade en genomgång idag på ngt som heter IMAC och det snurrar i huvudet ganska ordentligt. Det tar ju ett tag innan alla puzzelbitar faller på plats. Men men det blir till att plugga och hoppas på det bästa.

Nu närmar det sig en långhelg tillsammans med våra bästa vänner på Daftö camping i Strömstad. Det ska bli riktigt kul att komma hemifrån en helg. Våra barn trivs och leker väldigt bra ihop vilket bara är ett stort PLUS.

Nu är det dags för mig att slappa lite innan jag ska lägga huvudet på kudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0