34 år!!!!!

Idag fyller jag år. Men är det inte så att man slutar fylla år efter 30???  Man är ju så ung som man känner sig. Pappa var först på plats idag men han skulle ju slipa väggarna och börja måla. Så det var inte så konstigt. Sen kom mamma och min syster. Då blev det fart på barna oxå då dom lskar sim moster Sara. Sen kom även mormor och morfar.

Jag fick kanonfina gardiner och 3 matchande kuddar som kommer att passa perfekt i vardagsrummet när det blir färdigt. Fick oxå lite mer blommor till mina fönster då dom flesta sett bättre dagar. Hipp hipp hurra för mig!!!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och försökasova gott. I mon är det dags för jobb igen och Alex simskola på kvällen. Så duktig han har blivit. Tar många märken. Jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0