Vilken morgon

http://www.gp.se/fb.jsp?a=480802

Detta var jag med om i morse på väg till jobbet. Jag ska vara glad att jag står och är där jag ärnu. Men vissa busschafförer kör som idioter och nåt kansske måste hända innan dom lär sig.

Inte nog med de så var jag tvungen att gå hem tidigare från jobbet då jag inte kunde få bukt med min frysning. jag fryser och har ont i magen. Jag är oxå trött som ett as vilket jag inte brukar vara annars. Så trött att jag kunde somna sittande. Nä hem och ner i säng var det enda rätta.
Nu mår jag visserligen lite bättre men långt från bra. Får de hur jag mår i mon, om jag stannar hemma då oxå.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen.

Ha de gött och akta er för bussarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0