Sjuk eller vad man ska kalla det

Idag så har jag varit hemma från jobbet. Mådde inte tillräkligt bra för att gå. Har kramper i magen, frysningar av inte denna värld,huvudvärk(kanske av att mat och dryckintaget varit dåligt) och en trötthet jag aldrig haft förrut. Har för det mesta sovit och det är ngt jag aldrig kan göra annars så mitt på dan.

Vid lunchtid kom Micke hem och han handlade lite mat så jag fick något att äta. Det var gott och efterlängtat. Gud gott det var.

 Sen kom barna hem och Amanda gick fram till mig i soffan och frågade om jag var sjuk, jag svarade att jag har ont i magen och huvudet. "Men då är du inte sjuk" sa hon. Då sa jag att man kan vara sjuk även om man inte har feber.
Kan ju vara svårt att förstå men så är det.

Sen har kvällen varit lugn och harmonisk med tvtittande och barn som sköter sig utmärkt. Den ene spelar lego indy och den andre ser på film. Det är ju film fr hela slanten och hon använder ju alla repliker m.m. i sin fantasi sen vid leken. Hon är för gullig ibland.

Min docka börjar bli stor, fyller 4 år på torsdag. Oj vad tiden går. Då blir det kalas.

tjohopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0