Hejsan

Hallå hallå.

Det var ju längesedan nu. Hoppas ni har det bra för det har jag. 


Här går vardagen fram i dur och i moll, ljusglimtar finns och det är så härligt.

Har på jobbet fått ett specialuppdrag, och det är att bli rättare. Det ska bli jättekul.

Har även fått lönehöjningen och jag blev verkligen njd. Härligt när man kan bli det.




Idag så har jag haft en klädvisning av barnkläder från Wild Mango och det var kul. Handlade gjodre man ju för det är ju så tuffa kläder och väldigt sköna.Alla handlade så det var positivt.

Sen har vi ju simskolan och idag åkte Alex den stora vatenruschkanan helt själv. Han börjar bli djärv den lilla rackarn. men så duktig på att simma och dyka. Han börjar bli stor.
Även Amanda börjar bli väldigt duktig på simningen.
Inte lika rädd längre vilket både är bra och dåligt. Nu måste man ju hålla sina ögon på henne hela tiden.

Nu börjar nästa vecka med nya äventyr och hoppas era blir lika bra som mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0