AMANDA 4 ÅR

HURRA HURRA HURRA

Min lilla docka är 4 år. Oj va tiden rinner iväg. Hon har fått så mycket fina saker och tuffa kläder.



Här är hon nyvaken



Min prinsessbok

     
Dansar lite blygt                                                          Uppdukat bord

 
MUMS, Pannkakor med grädde och sylt



paket öppning är roligt



Mums filibaba va gott med kakor



och det bjöds på dans i alla former, här en sittande tango



Och här bjuds det på balett dan efter. Ville inte sluta dansa.

Det var en underbar dag och Amanda var väldigt stor och tackade allihopa för sina presenter. Hon var lycklig.

Sen på kvällen så tittade vi på melodifestivalen tillsammans och hon somnade i soffan. Inte undra på det efter en sån dag. Och jag var helt slut efter den dagen jag med så vi kunde nästan sova ikapp. Men nu är det över, Alex nästa gång men det är till sommarn (jag kommer visserligen mellan men jag har slutat att fylla år. Efter 25 räknar jag inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0