Vägen till ett smalare liv

Jag har startat min resa ner i vikt. Har gjort det i 2 veckor nu med att utesluta alla kakor, allt godis, chips och dricka. Jag dricker vatten. Jag tränar på friskis och har inte märkt ngn skillnad än, så nu gäller starka tag. Nu byter vi ut 1-2 mål mat om dagen mot pulver. Det måste hända ngt annars så tappar man sin motivation.Här är jag i somras och det är hyfsat likt.



Så nu börjar vi resan. Alla som violl va med, kom igen så kör vi.
vi kör fram till 1/7-09. Då har vi ett delmål. Slutmålet kan vi kolla upp då eller om vi tar ett nytt delmål.
Hur mycket vi ska tappa fram tills dess är våra egna delmål. Jag har att gå ner till 110 kg. Det ska gå .

Så här kommer veckorna att se ut matmässigt
(när jag jobbar)
Frukost: Havregrynsgröt el Youghurt + pulver el flingor och fil
Mellanmål: Frukt
Lunch: Mat + frukt
Mellanmål: Frukt
Middag: Youghurt + pulver
Kvällen: Frukt el. grönsaks stavar av morot och gurka

Vatten att dricka naturligtvis

Lediga dagar ser ut som det andra men jag tar middagens mat till lunch och tvärtom.

Jag har ett annat delmål oxå och det är att komma i den klänningen från mitt bröllop.


Det vore kul att komma i den igen.

Ha det bra nu och kämpa på

Kommentarer
Postat av: stina

va skoj att du gilla de:)



lycka till med vikt nedgången..

klart du klarar de..ge inte upp bara ..:)

2009-01-21 @ 21:24:06
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0