Söndag

JAAAAAAAA, jag sov ända till 9.00. Det gör jag aldrig annars. Gud va det var skönt. Sen vaknade barna vid 9,30 och vi åt frukost. Lite slöa efer gårdagen, men det är normalt.
Kände att det var dags att börja röja, in med disken i maskin och ta en tango med dammsugarn. När det var gjort så kom min mormor och morfar på besök. Det var bara att sätta på en kanna kaffe och ta fram llite glas. Vi satt och tjötade en bra stund och mormor är ju mormor. Hon börjar bli gammal och ältar vissa saker om och om igen. Det är så tråkigt att lyssna på.

Dags att börja tnka på mat, det blev köttbullar så fram med färsen och börja från scratch. det är alltid lite godare när man gör dom själv och gott blev det. Jag blandade i lite senap så dom får en annan smak. mums.

Dags för Amandas simskola, packa väskan, ta på barn och iväg men nej. Amanda skulle stänga sin dörr och Alex fingrar var ivägen. AJAJAJ. Det gjorde ont och det såg inte bra ut. Men det fick bli att jag åkte själv med Amanda så stannade Alex hemma med Micke.

Väl på simskolan så var Amanda jätteduktig men hon vill inte hoppa från kanten, än. Hon är lite rädd för att doppa huvudet men det kommer.

Väl hemma så märker vi på parkeringen att det har börjat snöa lite. Vi får väl se hur det blir med det. Det vore kul med snö . För barnas skull.

Alex fingrar som han klämde var det ingen fara med. Han hade fått plåster på och allt var lugnt.
Nu är denna dagen nästan slut och jag ska slappa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0