Sommar, sommar, sommar


Sommar är underbart. Man får vara ledig i 4 veckor och bara nj



Här är dom,Alex och Amanda på Karlssons toalett. Vi var på  Astrid Lindgrens värld i somras och då satt dom på hans toalett. Men det blev en bra bild.

Jag börjar tänka på semestern redan nu och det måste man nog om man ska boka ngt. Det vore kul att göra ngt men vet inte vad bara.
Här bodde vi en vecka förra året, och det var toppen. Vädret var emot oss bara men det får man ta. Man kan inte styra vädret. En villavagn på 3 rok med dusch och toalett på Gamleby camping utanför Västervik.Helt suveränt.


Jag kan tänka mig detta som en sommarstuga på en camping ngnstans. Att få komma bort från sina 4 väggar hemma på helger och lov är inte fel. Har hittat en men den är lite dyr och vet ej om gubben min vill heller.

En sak vi gjorde förra året som vi definitivt kommer att göra i år kanske tom fler gånger är att besöka High Chaparral. En sån rolig plats och barna älskade det.
Här är vi hela familjen.Så himla kul.
 

I år vet jag inget än förrutom detta då. Men det ska väl ordna sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0