Simskola

Idag var ddet dags. Att äntligen få börja i simskolan som han har längtat. Det var lite tjurigt på vägen dit eftersom han inte ville börja i den stora bassängen. Han har nämligen blivit flyttad till den stora bassängen och det är ju jättestort. Men det gick hur bra som helst. Han simmade både framåt och bakåt, hoppade från kanten och flöt i vattenet. En riktig fisk skulle man kunna kalla det.

När vi kom hem så hade Amanda stökat ner i Alex rum och det låg pyttekulor och puzzelbitar över hela golvet. Jag vet inte hur ,många gånger jag bad henne att plocka upp dom och gissa hur mycket det blev av.....INGEN GÅNG. Jag blir så trött på henne och hennes envishet att inte göra som man säger. Måste man behöva bli förbannad varje gång och inte hjälper det. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu mer än att genomlida detta.

Sen är hon världens goaste unge, när hon är ppå sitt bästa humör.

dags at jjobba i mon igen så gonatt alla och sov gott.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0