Renovering

Har inte skrivit på ett tag nu. Har haft lite annat att göra.

Igår var jag på 35 - års fest. Jag hade otroligt kul. Vi sjöng karaoke på x-boxen och dansade hela natten lång.
Vi var hemma vid 03,00 ungefär och var tvugna att gå upp 9,30 för då kom Tobbe som skulle lägga golv i vårt sovrum.

Så här såg det ut med den gamla sängen och så här såg det gamla golvet ut.





Det var inte vackert om man säger så. Nu är det mycket bättre.


             


Så här blev det sen, fattas bara en vit sängstomme men det kommer


      


Jag är så jättenöjd över mitt sovrum. Detta golv blir till hallen sen oxå. Men det tar vi längre fram.

Kommentarer
Postat av: Blondiie

WOW jättensyggt gumman!!!

verkligen toksnyggt!

skitbra gjort=)

massa kram

2009-01-31 @ 20:03:09
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0