Här är jag

Hejsan svejsan.

Nu ska vi se om jag kan detta. Nybörjare som man är så kommer det nog ta lite tid innan jag kommer igång. Ni får ha lite förståelse för mig.

Jag är en mamma i mina bästa år snart 33 med man och 2 barn. Mina änglar heter Alex och Amanda och är 3 och 6 år. Så det är ett virrvarr varje dag med saker som ska göras och mycket som man inte hinner göra.

Livet är ett puzzel med bitar som inte riktigt passar. Man trycker och pressar, vänder och vrider för att få det att passa. Men det gör det inte.

2009 är mitt år och bara jag kan förändra det negativa i mitt liv till positivt. Jag har nog bantat i perioder i hela mitt liv men nu så ska det nog.
Nu har jag lagt av med all sötdricka,kakor,godis, chips  och allt annat som är gott(inte riktigt). Detta är till vardags men är man bjuden på kalas eller nåt sånt så gäller susnt förnuft och planerande. Lite som viktväktarna men utan deras hjälp.
Vill ni följa mig genom denna resa så är ni välkommna. Jag ska försöka skriva om hur mina dagar är.

Ha det gött till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0