Varför händer allt mig???

I november månad så blev jag av med 14000:- då mitt kort blev skimmat. Ok jag fick dom tillbaka men ändå.
Nu så skulle jag ner och tanka bilen samt handla lite mjölk och bröd.

Tog Statoilkortet från Mickes plånbok och åkte iväg, ställde mig för att tanka, tog kortet och stoppade in det i maskinen.
OGILTIGT KORT. Va. det är det ju inte. en gång till.
OGILTIGT KORT. Men va in i.... jaha fel kort. Det går ju inte med biliakortet. Kolla plånboken och upptäcker att jag fått med mig fel kort. Statoilkortet ligger kvar hemma.

Jaja bara att använda visa kortet då. Stoppade in det och då medges ej. Nä men va nu. ok vi går in då då. Samma visa där medges ej. Me jag vet ju att det finns pengar. Ringer Micke och frågar om det finns pengar och ja det gör det. Försöker med uttagsautomaten på utsidan. Tack och gonatt, vi behåller ditt kort. Jaha. Men fel kod är det ju inte, vad händer. Hur ska jag kunna betala det jag tanka??????

Ringer min syster som kommer fast hon precis lagt upp fötterna i soffan efter arbetet. Hon hjälper mig att betala och jag får låna lite så jag kunde handla mjölk och  bröd.

Himla tur man har syskon ibland.

Kommentarer
Postat av: Blondiie

hej vännen! hur töntigt som helst att hyra en pojkänn,,, å du har rätt man får säkert betala allt annat med=P



va jobbigt med statoil, sånt är ju mardrömmen, att man tankar å sen finns inte täckning...

skoj att den tog kortet, hade det hänt mig hade jag säkert tatt kofoten och vrålat ge mig mitt kort maskinjävel=P



kramis på dej å hoppas ni får svar snart vad som är fel!

2009-02-11 @ 21:14:34
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0