SNÖ

Ja se det snöar, ja se det snöar det var väl roligt, HURRA!!!

Om ja. Idag var det hem fort, fram med pulkorna och ut med barna i snön. Som tur e så har vi en backe precis utanför så vi behöver inte gå långt. Dom hade hur roligt som helst. Sen stöp Amanda på näsan. Hon gjorde en kullebytta framåt och landade med ansiktet i snön. Hon började blöda från munnen men det visade sig bara vara en liten spricka i läppen.

Jaja, men vi gick in, packade väskan så åkte jag och Alex till simskolan. Att han aldrig kan vara lugn och lyssna på vad lärarna säger. Men det går ju inte då det finns stänger att hänga i, kamrater att skvätta vatten på och kanter att hoppa från. Det kändes som om man var tvungen att liksom tänka "Nä, det är inte mitt barn" men det går ju inte heller. Fick faktiskt säga til honom ngr gånger. Han lär sig väl så småningom, hoppas jag.

När vi sen skulle köra hem från simningen så såg man ju knappt vart man körde. Det snöade jättestora flingor och mkt. Men när vi märmade oss hemmet så var det inte lika stora flingor, men det snöade. Så förhoppningsvis så ligger det kvar hela helgen så dom kan åka mera pulka.

Imorgon efter jobbet så ska vi ut och bowla och äta mat. Jag ska stå bakom och ge tips och råd och kanske skratta en del. En och annan öl blir det oxå. Det ska bli riktigt kul.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagens drabbningar. Sov gott alla.

Kommentarer
Postat av: Blondiie

ååå vaskoj med att gå ut!

underbart.....

vi pkte pulka här igår med=)



massa mkram

2009-02-21 @ 11:29:20
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0