Sjukdom

Hela denna helgen så har jag varit snuvig. Har inte varit kul när man jobbar hela helgen. Det har bara fått gå helt enkelt.
Nu är karl sjuk oxå. Ont i hela kroppen feber, hostar och nån som verkligen står med en hammare och slår på huvudet.

Han tycker inte att detta är riktigt kul då han inte kan röra sig obehindrat utan att den börjar slå på huvudet eller så gör det ont i hela kroppen. Hahaha säger jag. Jag är inte sjuk men kanske inte ska säga för mycket, jag kan ju få det efteråt. NEEEEEEJJJJJJJ jag vill inte

Barna var på kalas i går till Mickes bardomskamrats lillkille som blev 4 år. Det var riktigt skönt att vara ensam en stund men vilket kramkalas det blev när dom kom hem. Amanda ville inte släppa en och Alex överöser en memd pussar. Jag är nog en bra mamma om man blir bemött så. Då kankse barna saknar en när man är borta.. Kanske bara lite i alla fall

Nu ska jag se till at det kan bli lite mat på bordet innan det är dags för Alex innebandyträning. Idag blir det spagetti och köttfärssås. Klassiker som barna älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0