OJ OJ OJ.

Denna veckan har varit helt åt tjotahejti. I måndags började en ny tjej och hon fick vara med mig. En supertrevlig tjej så det var inga problem. Jätteduktig oxå och vi kunde prata om mkt. Sen var det dags för Alex innebandy och det gick riktigt bra. Fast han är ju en pajas och slänger sig på golvet mer än han står upp. Ser riktigt roligt ut.

På tisdag så jobbade jag kväll och en sån kväll. Det var körigt, mkt och jobbigt från 1:a början till det att vi gick hem. Jag var helt slut. Kommer hem vid 22 tiden och alla hemma nanar. Jag kan inte riktigt lägga mig direkt så jag sätter mig framför tvn och kopplar av.

Onsdag ska jag ju bara jobba till 17 men var tvungen att jobba över. Det var en riktigt jobbig kväll igen så man visste snart varken vad som var fram eller bak. Men jag knde att jag är helt slut så jag gick hem vid 20 tiden. Väl hemma så slappa en pyttestund i soffan innan jag lade mig. Undrar om jag somnade innan huvudet träffade kudden. Gjorde jag nog för jag haar inget minne ens av att jag la mig.

blev väckt av Mickes klocka på torsdagen. Då var klockan 6 och min buss går 6:25. Jädrar vilken fart jag fick. Upp, på med kläder och sa till Micke att "du får sköta ruljansen me barna för nu går jag". Upp till bussen och jag hann med den. Inte hann jag duscha eller äta frukost. Får äta på jobbet men duschen skulle  jag behöva. Jaja, det får gå. Håret står av sig själv så det behövde jag inte stta upp.
Resten av dagen var ok och Alex var på sin simskola på eftermiddagen, och det gck kanon.

Nu kan jag hoppa in i duschen, äta en korvomelett och sitta i soffan innan det är dags att lägga sig. Förhoppningsvis vakna i god tid så jag slipper stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0