Härliga kväll

Har i dag sovit 2 nätter i det nya sovrummet och med madrasserna på golveet. FAAAAANNNN va jag hatar det. Jag gillar verkligen inte att behöva rulla ut på golvet för att ta mig upp. Hoppas vi kan köpa sängstommen ngn gång.

Denna säng kommer det att bli  http://www.ikea.com/PIAimages/71548_PE187141_S3.jpg
Det kommer att bli skitsnyggt.

På jobbet var det ful rulle som vanligt. Det hade inte ändrats ngt sen i fredags. Inte för att det kanske skulle men visst vore det kul?

Alex hade sin innebandyträning idag och jag är glad för att det blir bara bättre och bättre att få dit honom. Han har bråkat med mig förut men jag har inte gett mig pga att han var likadan med fotbollen och då gav jag mig. Sen har han pratat om fotbollen men ändå inte velat gå dit. Nu tänkte jag att vi testar med innebandyn så vi går dit även om han inte vill så får vi se hur det går.
Han blir ju bara bättre och bättre och tycker det är roligare. Det ger ju så många vinster.

Hu jeda mig så det kan vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0