ett par dagar sen sist

Idag är det Alla hjärtans dag och jag ska jobba. Det var ju väldigt ovanligt,,,,nä.
jag är dessutom snuvig och det är inte roligt. Amanda kkom in i natt och don hade feber. Ine mkt men ändå. Ingen bra  dag för oss. Jag tänkte ändå att jag ska genomlida helgen när jag jobbar då det är lite svårt att hitta folk som kan komma in. Sen är jag ju ledig på måndag så då kan jag ju vila. Sen så har jag att göra på jobbet då vi ska flytta hela förrådet till ett annat rum, och gissa om det är jag som får göra det. Japp så himla rätt. men i och för sig så tycker jag att det ska bli kul att göra det då man kan få iordning där.

Sen så måste jag ju bara berätta att vi har fått en ny chef. Det stod mellan 3 av medarbetarna, 1 var underskötrska och 2 st var syrror. Jag hade min favorit, inte att dom andra inte hade varit bra eller för att jag inte gillade dom för det gör jag. men en favorit har man ju alltid och det var undersköterskan. Det är så roligt att hon dessutom fick jobbet. Roligt när det är en uska som får jobbet. Jag och mina kollegor kommer att stötta henne. Tror att det blir bra, när hon har fått komma in i det. 

Nu så ska jag iväg och jobba så håll er i skinnet, för jag vill inte se er komma in som traumalarm. Roligare kan ni ju ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0