Bowling

Efter jobbt idag så var vi ett gäng som skulle bowla. Inte jag då jag har tävlat i det men var tvungen att sluta då axeln inte höll. Men jag var med och gav lite tips och hade nog lika roligt som dom. Dessutom så var dom 4 på varje bana, det räckte tycker jag.
Vilka underbara kollegor man har och vad roligt vi har ihop. Alla bjöd på sig själva och vi skrattade mkt. Det var en del som fick strike och fick ganska bra poäng. Det är ju alltid roligt men viktigast är ju att alla har roligt.

Vi hade 2 st som delade på jumboplatsen. Dom fick 65 poäng på 1 ½ serie. Dom tog till sig av mina råd och det blev bättre.

en kastade iväg klotet väldigt åt vänster och fick ner 2 st tror jag. Då sa jag att ställ dig mer åt vänster en gång.
- Varför det? Då hamnar den ju i rännan.
- Gör det bara. För skoj skull. sa jag då
Hon gjorde det och fick ner allihopa
- Vad hände nu? Varför blev det så?
- Jo du var för upptagen med att inte få den i rännan så du kastáde den rakt istället. Lite psykologi.

Men sen behöver inte det funka varje gång men just då gick det bra.

Efteråt så gick vi på grekisk restaurang och åt god mat. Jag åt Souvlaki och drack rött vin till. Det var väldigt gott.

Denna dagen måste vi bara göra om. Men längre bowling och kanske fler personer. Vi hade en lyckad kväll och väldigt trevligt. Jag var hemma hyfsat i tid men var jättetrött.

Hur kul som helst att göra såna här saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0