Vilken morgon

Usch för såna här mornar.

alex vaknade vid 04 och blödde näsblod. Så där fick man ju tvätta rent honom och så. Tillbaka till sängen vid kanske 04:30 och somnade nog inte om förrän runt 05-05.30. Klockan ringer 07. Jag som alltid brukar vakna när Mickes klocka ringer vid 06, men inte idag. Upp och väcka Alex, ge frukost, ta fram kläder, packa ryggsäcken, väcka och ta på Amanda, lägga in tvätt i maskinen, NEJ luckan till maskinen gick sönder, ner till tvättstugan för att kolla om det finns en tid nu på morgonen, vilken tur - det gjorde de, följa Alex till skolan, hem igen ner itvättstugan och in med en tvätten, upp och äta frukost med Amanda, duka av och in i diskmaskinen, ner till tvättstugan, hämta tvätten, upp igen, hänga upp den blöta tvätten, packa min väska till jobbet, gå med Amanda till dagis., vilket är nu.

Sen ska jag åka och titta på en ny soffa då vi just nu ingen har......lång historia. Kanske tittar på en tvättmaskin oxå.

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Blondiie

men stackar sliten, blödde han imorse med??? han började ju störtblöda när jag hämtade alexander idag!!!! STÖRTBLÖDA!!!! kanske dax för farbror doktorn å bränna blodkärlekn, satackar sliten han var sååå ledsen å orolig den lilla sötnosen!!

2009-04-21 @ 21:03:25
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0