Hikon tykon ställe

Hej och välkommna till mitt Hikon Tykon ställe som just nu är mitt vardagsrum och kök.

Det blev ju en jobbig historia det här med mina soffor. Nu är dom borta......Ja för att det var en massa fel på dom.
Käre svärfar kom med andra soffor men dom vägrade jag att ta in. det var Italienska skinnsoffor med träkanter och i stuk med soffor som mycket äldre personer gillar. Det var inte min stil för fem öre så dom fick åka.

Men men då kunde ju vi passa på att tapetsera som vi ändå skulle gjort. Bättre att passa på då det inga soffor finns. Så nu ser det ut så här hos oss:



Vardagsrummet mot sovrummet från fönstrerna vid köket



vardagsrummet mot fönstrerna från hall



Från vardagsrummet mot köket

Så får jag leva ett tag. Det är min pappa som ska hjälpa oss med tapeter m.m. Han är ju målare så klart.
Det kommer att bli en divansoffa, bioduk med projektor och surroundsystem och nya bord och sideboard. Kommer att lägga ut bilder då allt blir färdigt.

Höll ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Helena

Blir nog jättefint!



Ha en bra helg!

2009-04-24 @ 21:44:52
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Blondiie

skall bli skitskoj atts e när det är klart!!!!

kramis

2009-05-10 @ 18:16:17
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0